Relevant for følgende moduler: Mødeforplejning
Relevant for følgende brugertyper: Virksomhedsadministrator/Bogholder/IT-administrator
Ved oprettelse af ny virksomhed i FacilityNet, har vi behov for at vide, hvilke kontonumre, som skal oprettes og hvordan brugerne skal påføre dem på ordrer.
Der er mulighed for at brugerne selv angiver et kontonummer i et åbent tesktfelt, når de opretter en ordre. Fordelene ved denne løsning er at man ikke skal vedligeholde kontonumre i systemet. Ulempen er at brugerne kan indtaste ugyldige oplysninger.
En anden mulighed er at lægge kontonumrene ind systemet, som brugerne vælger imellem, når de opretter en ordre. Ulempen er at man skal vedligeholde kontonumre i systemet. Fordelen er at brugerne ikke kan indtaste ugyldige oplysninger i feltet.
Følg guiden nedenfor, hvis I ønsker at oprette, slette, redigere kontonumre enkeltvis.
Hvis I ønsker at importere en liste af kontonumre, så kan I følge denne guide. Guide til at importere kontonumre
Administrer rettigheder til eksisterende kontonumre:
Når man redigere et kontonummer, så har man mulighed for at vælge rettigheder.
Man har mulighed for at give enkelte brugere adgang til kontonummeret eller afdelinger.