Sådan opretter og administrerer du brugerundersøgelser

Brugerndersøgelser i GoPay Manager er designet til at indsamle feedback fra kunder, især omkring mad- og spiseoplevelser i kantiner. Disse undersøgelser hjælper virksomheder med at forstå kvaliteten af deres mad, portionsstørrelser og den overordnede kundetilfredshed.

 

Hvordan kunder interagerer med undersøgelser

Efter en kunde har fuldført en bestilling i GoPay-appen, vil de automatisk blive bedt om at udfylde en undersøgelse, forudsat at undersøgelsen er aktiv og inden for synlighedsindstillingerne. En unik undersøgelse vil være tilgængelig for hver bestilling foretaget af kunden, hvilket giver dig mulighed for at indsamle regelmæssig feedback.

Trin-for-trin guide til at oprette en undersøgelse

  1. Adgang til oprettelse af brugerundersøgelse: I GoPay Manager, naviger til Brugerundersøgelser-sektionen fra hovedmenuen på venstre side af Dashboardet.
  2. Opsætning af undersøgelse:
    • Navn: Indtast et navn for din undersøgelse, der tydeligt angiver dens formål.
    • Beskrivelse: Tilføj en beskrivelse af undersøgelsen. Dette er kun til internt brug og vil ikke blive vist for kunder.
  3. Tilføjelse af spørgsmål:

    Klik på knappen + Tilføj spørgsmål for at oprette dine undersøgelsesspørgsmål. Spørgsmål kan dække emner som:

    • Madkvalitet (f.eks. Hvordan vil du vurdere smagen af måltidet?)
    • Portionsstørrelser (f.eks. Var portionsstørrelsen tilstrækkelig?)
    • Overordnet tilfredshed med servicen eller spiseoplevelsen.
  4. Generelle indstillinger:
    • Aktiv: Skift undersøgelsen mellem aktiv og inaktiv. For midlertidigt at skjule en undersøgelse for kunder, kan du gøre den inaktiv.
    • Startdato: Vælg den dato, hvor undersøgelsen vil blive synlig for kunderne.
    • Slutdato: Indstil undersøgelsens slutdato. Hvis der ikke er angivet nogen slutdato, vil undersøgelsen forblive synlig, indtil den manuelt deaktiveres.
  5. Indstillinger for synlighed for brugere:
    • Tid på dagen: Du kan angive et tidspunkt på dagen, hvor undersøgelsen vil blive præsenteret for kunderne. For eksempel vil indstilling af 01:00 PM betyde, at kunderne bliver bedt om at besvare undersøgelsen efter at have gennemført deres bestilling på dette tidspunkt.
    • Udløbsdage: Denne indstilling definerer, hvor længe undersøgelsen forbliver synlig for kunderne. Hvis en kunde ikke svarer inden for den fastsatte udløbsperiode (f.eks. 2 dage), vil undersøgelsen ikke længere være tilgængelig.

 

Visning af undersøgelsesresultater

For at se undersøgelsesresultaterne skal du sikre dig, at du har skiftet til Dashboard-miljøet.

Skift mellem administration og dashboard i GoPay Manager

  1. Oversigt over resultater: Undersøgelsesresultater kan ses i Brugertilfredsheds-sektionen. Her kan du se en samlet score, deltagelsesraten og brugertilfredshedsniveauer, opsummeret i et letlæseligt format.
  2. Detaljerede indsigter: Du kan også dykke ned i individuelle svar, gennemgå specifikke vurderinger og kommentarer givet af kunderne. Denne detaljerede feedback kan hjælpe dig med at træffe informerede beslutninger om menuændringer, portionsstørrelser eller servicejusteringer.

Var denne artikel en hjælp?
0 ud af 0 fandt dette nyttigt