Opsætningsguide til Philips 10BDL3351T/10BDL5051T skærme

Første opstart

Første gang skærmen startes op, vil den lede dig igennem følgende indstillingsmuligheder.

Sprog

  • Vælg det ønskede sprog.
  • Tryk på "Start" til højre på skærmen.

 

Dato og tid

  • "Automatic date & time" sættes til "Enable"
  • Vælg tidszone
  • Tryk "Next" til højre på skærmen.

 

Clone Media Files into Internal

  • Tryk "Skip" til højre på skærmen.

 

Signage Display Settings

  • Vælg "Manual Setup"
  • Tryk "Next" til højre på skærmen.

 

Signage Display Name

  • Tryk "Next" til højre på skærmen.

 

Remote Control

  • Tryk "Skip" til højre på skærmen.

 

Security Setting

  • Tjek at de viste punkter er valgt (det bør de være automatisk).
  • Tryk "Next" til højre på skærmen.

 

Network Setting

  • Vælg "Wi-Fi" hvis skærmen skal køre på trådløst netværk og "Ethernet" hvis ikke.
  • Du vil derefter blive bedt om at vælge trådløst netværk og logge ind, eller angive netværksindstillinger - disse kan du få fra jeres netværksadministrator.
  • Tryk "Next" til højre på skærmen.

 

Setup Complete

Indledende indstillinger er nu på plads.

  • Tryk "Finish" til højre på skærmen.

 

Åbn menuer:

På højre side af skærmen, trykkes på ”Menu”-knappen med det firkantede logo (1), samt ”Volume -”-knappen (3).

  1. Menu-knap
  2. Volume +
  3. Volume -

 

Du vil blive bedt om at indtaste kodeordet. Standart-koden er ”1234”.

Du kan nu trykke på menuen Settings, Apps, Network, Storage, Help eller Power

 

Opsæt Kiosk mode

Fjern incognito

For at sikre at skærmen husker sin opsætning ved genstart, skal vi sikre at den ikke kører i incognito mode.

  • Tryk på "Kiosk"
  • Tryk på "Settings"
  • Tryk på menuen ”Incognito”
  • Vælg "Disable"

 

Indtast URL

  • Tryk på "Kiosk"
  • Tryk på "Compose"

 

Indstilling af skærm

Boot on source

I dette punkt, sørger vi for at skærmen starter op i kiosk mode efter genstart.

  • Åbn menu via ovenstående instruks.
  • Vælg "Settings"
  • Tryk på menuen "Signage Display"
  • Tryk på "General settings"
  • Tryk på "Boot on source"
  • Tryk på "Input"
  • Vælg punktet "Kiosk"

 

Auto Restart

I dette punkt sørger vi for at skærmen genstarter hver nat, så vi sikrer at evt. opdateringer til software lades ind.

  • Under Settings -> Signage Display trykkes på "System tools"
  • Tryk på "Auto Restart"
  • Flyt radioknappen til "Enable"
  • Sæt tidspunkt til 5:00
  • Tryk ”Save”

 

Fjern navigation bar

Dette punkt sørger for at vi slipper for at denne bar dukker op nederst på skærmen hver gang man trykker på noget:

 

  • Gå til "Settings" -> "Signage Display" -> "General settings"
  • Fjern hak ud for Navigation bar
  • På højre side af skærmen, trykkes på ”Menu”-knappen med det firkantede logo, samt ”Volume -”-knappen.
  • Du vil blive bedt om at indtaste kodeordet. Tryk på knappen Cancel.

Skærmen bør nu vise Facilitynets aktiveringsbillede for skærmen.

Du er nu klar til at aktivere skærmen til det specifikke rum. Følg guiden HER

Var denne artikel en hjælp?
0 ud af 0 fandt dette nyttigt