Denne guide vil beskrive, hvordan man opretter en bruger i FacilityNet via Outlook add-in.
Når FacilityNet Outlook add-in er blevet installeret på din maskine, så skal du genstarte Outlook, for at aktivere programmet.
Hvis du kan se nedenstående FacilityNet ikoner i dit Outlook, så er programmet korrekt installeret og aktiveret.

For at oprette en bruger i FacilityNet, så skal oprette et møde eller aftale i Outlook, som du normalt ville gøre. På mødeindkaldelsessiden har du nu et ekstra vindue i venstre side af skærmen. 
- Tryk "Ny ressource booking"
- Derefter har du mulighed for at oprette en bruger i FacilityNet

- Vælg én af dine Outlook mailadresser, som du ønsker at bruge i FacilityNet
- Tryk derefter "Bekræft"

- Indtast dine oplysninger og tryk "Næste"

- Indtast din adgangskode og tryk "Opret konto"
Din profil er nu oprettet og du kan nu booke ressourcer og bestille mødeforplejning direkte fra din mødeindkaldelse til Outlook.