Opret FacilityNet bruger via Outlook

Denne guide vil beskrive, hvordan man opretter en bruger i FacilityNet via Outlook add-in.

Når FacilityNet Outlook add-in er blevet installeret på din maskine, så skal du genstarte Outlook, for at aktivere programmet. 

Hvis du kan se nedenstående FacilityNet ikoner i dit Outlook, så er programmet korrekt installeret og aktiveret.

5.png

 

For at oprette en bruger i FacilityNet, så skal oprette et møde eller aftale i Outlook, som du normalt ville gøre. På mødeindkaldelsessiden har du nu et ekstra vindue i venstre side af skærmen. 1.png

  • Tryk "Ny ressource booking"
  • Derefter har du mulighed for at oprette en bruger i FacilityNet

 

 

2.png

  • Vælg én af dine Outlook mailadresser, som du ønsker at bruge i FacilityNet
  • Tryk derefter "Bekræft"

 

 

3.png

  • Indtast dine oplysninger og tryk "Næste"

 

 

  • Indtast din adgangskode og tryk "Opret konto"

Din profil er nu oprettet og du kan nu booke ressourcer og bestille mødeforplejning direkte fra din mødeindkaldelse til Outlook. 

 

Var denne artikel en hjælp?
0 ud af 0 fandt dette nyttigt