Relevant for følgende moduler: Mødeforplejning, Ressource-booking, Mobil app, Kantinebetaling, Gæsteregistrering
Relevant for følgende brugertyper: Virksomhedsadministrator/Bogholder/IT-administrator
Der er følgende måder at administrere brugere på i FacilityNet.
- Brugerne kan oprette sig selv. I vil modtage et unikt link til jeres virksomhed, hvor brugerne kan oprette sig manuelt. Bemærk, hvis der er opsat adgangskontrol med virksomhedsdomæne, er det kun brugere med dette domæne, som kan blive oprettet i FacilityNet.
- Virksomhedsadministratorer kan oprette brugere på vegne af virksomheden.
Læs mere her. - Active Directory integration.
Med Active Directory oprettes og fjernes brugere automatisk. Dette sikrer, at brugeradministration er lettere og altid overholder GDPR.
Læs mere om Azure Active Directory sync her.
Læs mere om On-premise Active Directory sync her. - Manuel CSV-fil upload.
Læs mere her. - Automatisk CSV-fil upload til FTP.
Kontakt support for yderligere information.