FacilityNet Outlook add-in er forsvundet - Hvad gør jeg?

Oplever du at FacilityNet Outlook Add-in er forsvundet?

 

Er FacilityNet Outlook Add-in forsvundet vil FacilityNet logoet i din Outlook menu være er væk, se nedenfor:

01.png

 

Du kan forsøge en af nedenstående 3 løsninger.

  • Løsning 1:  Genstart Outlook.
  • Løsning 2: Tjek om FacilityNet Add-in er inaktivt.
  • Løsning 3: Tjek om FacilityNet Add-in er deaktiveret.
  • Løsning 4: Send logfiler til FacilityNet support

Løsning 2:

For at tjekke om FacilityNet Add-in er inaktivt i Outlook:

  • Klik på menuen Filer->Indstillinger->Tilføjelsesprogrammer.
  • Klik på Udfør ud for COM-tilføjelsesprogrammer
  • Sæt flueben i CateringPortalen.OutlookPlugin og klik OK.
    mceclip0.png
  • Hvis ikke tilføjelsesprogrammet er at finde på listen under COM-tilføjelsesprogrammer skal man tjekke om den er under deaktiverede elementer.

 

Løsning 3:

For at tjekke om FacilityNet Add-in er deaktiveret i Outlook, klik på menuen Filer:

Klik derefter på knappen "Administrer COM-tilføjelsesprogrammer":

02.png

 

Der vil komme et vindue frem, hvor du kan se dine Outlook add-ins og om de er blevet deaktiveret (og i givet fald hvorfor):

03.png



Vælg at add-in altid skal være aktivt:
mceclip0

 

Løsning 4:

Send Add-In log-filer til FacilityNet support. Se guide hvor log-filer sendes:

https://cateringportal.zendesk.com/hc/da/articles/360022075632

Var denne artikel en hjælp?
0 ud af 0 fandt dette nyttigt