Oplever du at FacilityNet Outlook Add-in er forsvundet?
Er FacilityNet Outlook Add-in forsvundet vil FacilityNet logoet i din Outlook menu være er væk, se nedenfor:
Du kan forsøge en af nedenstående 3 løsninger.
- Løsning 1: Genstart Outlook.
- Løsning 2: Tjek om FacilityNet Add-in er inaktivt.
- Løsning 3: Tjek om FacilityNet Add-in er deaktiveret.
- Løsning 4: Send logfiler til FacilityNet support
Løsning 2:
For at tjekke om FacilityNet Add-in er inaktivt i Outlook:
- Klik på menuen Filer->Indstillinger->Tilføjelsesprogrammer.
- Klik på Udfør ud for COM-tilføjelsesprogrammer
- Sæt flueben i CateringPortalen.OutlookPlugin og klik OK.
- Hvis ikke tilføjelsesprogrammet er at finde på listen under COM-tilføjelsesprogrammer skal man tjekke om den er under deaktiverede elementer.
Løsning 3:
For at tjekke om FacilityNet Add-in er deaktiveret i Outlook, klik på menuen Filer:
Klik derefter på knappen "Administrer COM-tilføjelsesprogrammer":
Der vil komme et vindue frem, hvor du kan se dine Outlook add-ins og om de er blevet deaktiveret (og i givet fald hvorfor):
Vælg at add-in altid skal være aktivt:
Løsning 4:
Send Add-In log-filer til FacilityNet support. Se guide hvor log-filer sendes:
https://cateringportal.zendesk.com/hc/da/articles/360022075632