Med FacilityNet Outlook add-in er det muligt at booke ressourcer og bestille mødeforplejning via Outlook. Det gør bestillingsprocessen let, da den kan foretages i en og samme arbejdsgang, som når du opretter en mødeindkaldelse eller aftale i Outlook. Når du opretter eller opdaterer dit møde i Outlook så opdateres mødeforplejningsordren automatisk med korrekt mødetid, antal deltagere samt leveringssted. Denne guide beskriver de vigtigste ting for at du hurtigt kan bestille via Outlook.
Opret brugerkonto
Første gang du skal oprette en ressourcebooking eller bestille mødeforplejning i FacilityNets Outlook add-in, skal du have en brugerkonto. Se guide, hvordan du opretter en brugerkonto i FacilityNet via Outlook.
Opret booking eller bestil mødeforplejning
Når du har oprettet din brugerkonto i FacilityNet og er logget ind, så kan du nu oprette en ressourcebooking eller bestille mødeforplejning. Se guides:
Jeg kan ikke se FacilityNet Outlook add-in?
For at kunne benytte FacilityNet i Outlook add-in, så kræver det, at du har FacilityNet Outlook add-in installeret på din PC. Det er normalt jeres IT-afdeling som sørger for at installere FacilityNet Outlook add-in på ansattes PC.
Du kan se om FacilityNet Outlook add-in er installeret ved at se om FacilityNet ikon vises i værktøjslinjer, se billede nedenfor:
Hvis du er administrator på egen maskine og ikke har en intern IT-afdeling, som installerer software for dig, så skal du selv installere programmet. Se guide, hvordan du selv kan installere FacilityNet Outlook add-in.
Vigtige links
Alle guides: https://cateringportal.zendesk.com/hc/da/sections/115001114846
Kontakt support: support@facilitynet.dk
Glemt adgangskode: https://bestil-nu.net/glemt-adgangskode