For at implementere gæstestandermodulet bedes I fremskaffe følgende data. Data sendes til support@facilitynet.dk med overskriften "Implementering". Skal der implementeres flere virksomheder, skal vi modtage informationerne pr. virksomhed.
Først og fremmest, så skal jeres virksomhed oprettes i FacilityNet. I kan følge nedenstående guide for at få oprettet en virksomhed i FacilityNet.
Guide til at oprette en virksomhed i FacilityNet.
Vi har mulighed for at indlæse brugere fra REST webservice (JSON), CSV og Active Directory.
Bemærk. Det er vigtigt at brugerne får indlæst mobilnummer, hvis de ønsker at modtage SMS-notifikationer.
Brugerne kan også oprette sig selv via et link.
Guide til brugeroprettelse kan findes her.
Virksomhedsadministratorer har også mulighed for at oprette brugere fra administrationsmodulet.
Guide til at oprette brugere, som administrator kan findes her.
Virksomhedsadministratorer har også mulighed for at redigere brugere.
Guide til at redigere brugere, som administrator kan findes her.
Her har man også mulighed for at sætte receptionister op i systemet. Receptionister er personer, som modtager besked ved ankomst af pakkepost m.m.
Guide til at sætte receptionister op i systemet, kan findes her.
Guide til montering af gæstestander kan findes her.
Guide til installation af printer og print service, kan findes her..