For at sende logfiler til support, prøv først med denne guide: https://cateringportal.zendesk.com/hc/da/articles/360022075632-Send-log-filer-til-support
Men hvis dine logfiler er for store, kan det være at emailen bliver afvist med denne besked:
Leveringen til følgende modtagere eller grupper mislykkedes:
support@facilitynet.dk
Meddelelsen kan ikke sendes, fordi den er for stor.
Gør den mindre ved f.eks. at fjerne vedhæftede filer.
I så fald er du nødt til at upload dem manuelt og sende link til os.
Manuel upload af logfiler
1. Åbn hjemmesiden https://wetransfer.com/
2. Tryk på det blå plus for at tilføje filer:
3. Browseren åbner en stifinder
4. I top baren på stifinderen taster du %APPDATA% og trykker på <Enter> knappen på tastaturet:
5. Så skal den gerne skifte til en mappe, hvori du finder en FacilityNet mappe
6. Gå ind i FacilityNet mappen og derefter undermappen UserData
7. Siden du prøvede at sende logfilerne automatisk, skal der gerne ligge en fil ved navn "Logs.zip" (hvis din stifinder er sat til at skjule filtypenavne kan det være der kun står "Logs"):
8. Skriv support@facilitynet.dk i "Email to" feltet, din egen email i "Your email" feltet og en lille besked om, hvad det drejer sig om i feltet "Message" - eventuelt med ticket id, hvis det er angående en support sag du allerede har sendt ind
9. Tryk til sidst på "Transfer" knappen