FacilityNet 2.0 - Facelift intro

Vi er glade for at kunne meddele, at vi snart lancerer FacilityNet 2.0 (version 2), som kaldes "Facelift". Alle kunder vil automatisk blive opgraderet til FacilityNet 2.0, som er efterfølgeren til den nuværende FacilityNet platform. Brugerne vil ikke opleve fundamentale forskelle, men blot en forbedret brugeroplevelse.

FacilityNet 2.0 har fået et "ansigtsløft" - en forbedret brugeroplevelse med nyt layout, bedre navigation samt en række nye features for bestillere, kantinepersonalet, servicecenter, bogholder og IT-administrator. FacilityNet 2.0 bruger de nyeste Microsoft teknologier, som sikrer en "seamless" brugeroplevelse i samspil med Exchange / Office 365 til fordel for både bestillere og IT-afdelingen.

Med FacilityNets Outlook Add-In kan ansatte bestille lokaler (samt av-udstyr og biler) og forplejning direkte i Outlook samt tilgå FacilityNet portalen uden at logge ind. Vi er også lige på trapperne med en ny Outlook Web App, som udrulles via Office app store.

Ønskes en fuldt integreret løsning med virksomhedens kalender platform (Exchange / Office 365) kan vi nu tilbyde Exchange web service Sync, som sikrer, at møder automatisk synkroniseres fra FacilityNet til bestillers kalender og omvendt. Møder kan bookes online og virksomheden kan opsætte digitale mødevisningsskærme, som synkroniserer med virksomhedens kalender platform. FacilityNet har lavet en smart løsning, som gør det muligt for flere virksomheder i samme kontordomicil at dele lokaler.

Servicecenteret og ejendomsadministrator har nu adgang til et statistik og ressource belægnings-dashboard, som bl.a. viser antal møder og ressource belægning. Denne funktion er ideel til at optimere antallet af mødelokaler samt størrelsen i kontordomiciler.

Til IT-afdelingen tilbydes en række moduler for at gøre brugeradministration lettere, øge sikkerhed samt efterleve GDPR. Blandt de nye funktioner kan nævnes Active Directory Sync, Single Sign-On, GDPR-funktioner samt password politik.

For Økonomi-afdelingen er der også gode nyheder. FacilityNet har nu en direkte integration til bl.a. Navision STAT 9 og E-conomic. Det er f.eks. muligt for kunder med Navision STAT 9 at få indlæst alle forplejningsordrer via finanskladder med den rigtige kontering.

Sidst men ikke mindst, er vi stolte over at kunne tilbyde FacilityNets egen designer Gæste tjek-ind stander, til virksomhedens reception eller ubemandet foyer. Gæstestanderen, med dens unikke slanke design er en eksklusiv løsning til virksomheden, der ønsker at gæster får en flot og professionel velkomst og effektivisering af receptionen. Yderligere tilbyder vi nyt hardware til receptionen, f.eks. en gæste tjek-ind bordford, lokaleskærme og mødevisningsskærme.

Nedenstående afsnit beskriver nogle af de vigtigste og største nyheder for de forskellige brugergrupper.

 

Nyheder for Bestillere

  • Ny log ind side og landing page
  • Ny ordre navigationsmenu (slet, print, eksporter)
  • Ny online booking timeline (* kun Ressource booking)
  • Ny kalendervisning med møder/bestillinger
  • Bestil direkte i Outlook - via Add-in (* tilvalg)
  • Forbedret rettighedsstyring
  • Videredeleger gæstemodtagelses notifikationer (* kun Gæste tjek-ind modul)

Læs om nyheder for Bestillere

 

Nyheder for Køkkenpersonalet

  • Ny ordre navigationsmenu (slet, print, eksporter, bogfør, lås)
  • Ny billedvisning af mødeforplejningsvarer
  • Smart ordre filter
  • Forbedret deadlinestyring
  • Vis bestillers varesortiment med flot billede visning
  • Real-time dashboard - Se dagens leveringer, salgstal, spisende gæster m.m.
  • Modtag SMS, hvis kantineterminal mangler bonpapir eller er offline
  • Daglig email rapport med dagens leveringer og salgstal
  • Opret vareknapper til EPOS kantine-terminal "web grid"
  • Roadmap: Frokost tilmelding

Læs om nyheder for Køkkenpersonalet

 

Nyheder for Servicecenter / Receptionen

  • Interaktiv "Indoor map" - Vis ledige lokaler og vejvisning (lancering dec. 2019)
  • Statistik - Ressource belægning og mødestatistik
  • Print gæstekort til alle gæster på én gang
  • Godkend bestilling af bordopstilling
  • Real-time møde dashboard
  • Receptionist "Gæstestander Web Connect"
  • Tilføj buffer på særskilte ressourcer
  • Forbedret rettighedsstyring på ressourcer
  • Mødeskærme overvågning

Læs om nyheder for Servicecenter / Receptionen

 

Nyheder for Kantineforpagter

  • Forbedret ordre- og fakturaoversigt samt søgning
  • Central prisliste styring til flere kantiner
  • E-conomic API faktura integration
  • Nyt salgs-view på alle kanaler - Mødeforplejning, takeaway, kantine EPOS salg
  • Tilføj selv nye kantiner på 5 min.
  • Roadmap: Navision STAT 9 API faktura integration

Læs om nyheder for Kantineforpagter

 

Nyheder for Økonomi-afdelingen

  • Navision STAT 9 API finanskladde.
  • Roadmap: Importer kontonumre fra Navision STAT 9 API.

Læs om nyheder for Økonomi-afdelingen

 

Nyheder for IT-administrator

  • Outlook Add-in
  • Single Sign-On
  • AD Sync
  • Outlook Web App
  • Exchange Sync
  • Azure AD Sync
  • Password Policy
  • GDPR værktøjer
  • System statusside og planlagte opdateringer

Læs om nyheder for IT-administrator

 

 Nyt hardware

  • Designer gæste tjek-ind stander i corian
  • Bordfod i pulverlakeret aluminium til gæste tjek-ind skærm
  • Lokaleskærme fra Phillips

Læs om nyt FacilityNet hardware

 

 

 

 

 

Var denne artikel en hjælp?
0 ud af 0 fandt dette nyttigt