FacilityNet 2.0 - Nyheder for Servicecenter / Receptionen

Vi er glade for at kunne meddele, at vi snart lancerer FacilityNet 2.0 (version 2). Alle kunder vil automatisk blive opgraderet til FacilityNet 2.0, som er efterfølgeren til den nuværende FacilityNet platform..

FacilityNet 2.0 har fået et stort "ansigtsløft" og tilbyder en forbedret brugeroplevelse med nyt layout, bedre navigation samt en række nye features for Servicecenter / Receptionen.

Denne artikel beskriver nogle udvalgte nye features for Servicecenter / Receptionen:

  • Interaktiv "Indoor map" - Vis ledige lokaler og vejvisning (lancering dec. 2019)
  • Statistik - Ressource belægning og mødestatistik
  • Print gæstekort til alle gæster på én gang
  • Godkend bestilling af bordopstilling
  • Real-time møde dashboard
  • Receptionist "Gæstestander Web Connect"
  • Tilføj buffer på særskilte ressourcer
  • Forbedret rettighedsstyring på ressourcer
  • Mødeskærme overvågning

 

Interaktiv "Indoor map" - Vis ledige lokaler og vejvisning

Bestillere og Receptionen kan nu se en oversigt over lokalebelægningen med FacilityNets interaktive indoor map. FacilityNets "Indoor map" viser ledige lokaler via en interaktiv plantegning. Med en "tidsskyder" kan bestiller let finde et ledigt lokale på dagen blot ved at flytte tiden og kan navigere til hver etage i bygningen.

Gæster vil modtage en interaktiv vejvisning når de modtager mødeindkaldelser eller tjekker sig ind på gæstestanderen.

Det interaktive Indoor map lanceres i december 2019. Løsningen kræver at virksomheden opretter plantegninger i FacilityNets Indoor map service.

 

Vis ledige lokaler med Indoor map

Vil bestiller eller receptionen have et visuelt overblik over ledige lokaler i bygningen, så kan FacilityNet interaktive kort anvendes:

testIndoorMapCloseSidebar.gif

 

Vejvisning til mødelokalet

Når en gæst modtager en mødeindkaldelse eller tjekker sig ind på gæstestanderen, så kan gæsten med ét klik åbne det interaktive kort, som viser gå-retningen til mødelokalet. Receptionen kan også printe vejvisningen, så gæsten selv kan finde vej til mødelokalet.

PhoneVisVej.gif

   

Statistik - Ressource belægning og mødestatistik

Servicecenteret kan bruge FacilityNets statistik dashboard til at se mødefordelingen, optimere antallet af lokaler samt lokalers størrelse i bygningen. Det er f.eks. muligt at hente statistik for følgende i en tidsperiode:

  • Antal møder der afholdes (med og uden forplejning)
  • Hvor meget hvert mødelokale bookes (i timer)
  • Antal gæster i huset

blobid2.png

 

Print gæstekort til alle gæster på én gang

Når receptionisterne møder om morgenen, så kan receptionisterne med ét klik printe gæstekort for hele dagen.

 

Godkend bestilling af bordopstilling

Servicecenter kan aktivere godkendelse af bordopstilling. Servicecenter vil modtage en notifikation, når der bestilles bordopstilling og kan vælge at godkende eller afvise bestillingen. Hvis bordopstillingen godkendes modtager bestiller en bekræftelse på godkendelsen. Afvises bordopstillingen modtager bestiller en meddelelse om annulleringen og bordopstillingen fjernes fra reservationen.

 

Real-time møde dashboard

Reception og servicecenter kan se antallet af dagens møder, bordopstillinger og beskeder ét samlet sted. Dette dashboard giver et optimalt overblik over møder og gæster, så dagen kan planlægges.

blobid1.png

 

Receptionist "Gæsteterminal Web Connect"

FacilityNets selvbetjente gæsteterminal aflaster receptionen ved at gæster selv kan tjekke sig ind. Når en gæst er tjekket ind, så printes automatisk et gæstekort og værten modtager en SMS, at gæsten er ankommet.

I nogle virksomheder ønsker receptionen at gæster selv tjekker sig selv ind (skriver navn, firma og vælger vært), men at gæsten skal modtages af en receptionist som uddeler gæstekortet. Værten vil først få besked på at gæsterne er ankommet, når receptionen har tjekket alle gæster ind. Denne mulighed er nu mulig med Receptionist "Gæsteterminal Web Connect".

 

Tilføj buffer på særskilte ressourcer

Buffer er et tidsrum på f.eks. 5 minutter eller 30 minutter, hvor der er tid til at afrydde og klargøre lokalet, f.eks. i forhold til mødeforplejning eller bordopstilling. Det er nu muligt for servicecenter at tilføje en differentieret buffer på hver enkelt ressource.

blobid0.png

 

Forbedret rettighedsstyring på ressourcer

Servicecenter kan tildele rettigheder, så kun udvalgte brugere kan booke bestemte ressourcer. I tidligere version var rettighedsstyring kun muligt på lokaler, men nu kan det gøres på alle ressourcer, herunder av-udstyr og biler.

 

Mødeskærme overvågning

Servicecenter kan se og få notifikation, hvis en mødeskærm eller gæsteterminal ikke er online.blobid0.png

Var denne artikel en hjælp?
0 ud af 0 fandt dette nyttigt