FacilityNet 2.0 - Nyheder for Kantineforpagter

Vi er glade for at kunne meddele, at vi snart lancerer FacilityNet 2.0 (version 2). Alle kunder vil automatisk blive opgraderet til FacilityNet 2.0, som er efterfølgeren til den nuværende FacilityNet platform..

Kantineforpagter får med den FacilityNet 2.0 en endnu bedre styring af kantiner og overblik over det samlet salg på både mødeforplejning, takeaway og kantineterminal salg i et view.

Denne artikel beskriver blot nogle af de nye features Kantineforpagter:

  • Forbedret ordre- og fakturaoversigt samt søgning
  • Central prisliste styring til flere kantiner
  • E-conomic API faktura integration
  • Nyt salgs-view på alle kanaler - Mødeforplejning, takeaway, kantine EPOS salg
  • Tilføj selv nye kantiner på 5 min.
  • Roadmap: Navision STAT 9 API faktura integration

 

Forbedret ordre- og fakturaoversigt samt søgning

Kantineforpagter har nu en forbedret ordre- og fakturaoversigt og kan let søge og filtrere på ordrer på tværs af kantiner og virksomheder. Denne funktion giver muligt for at trække kontoudtog på flere niveauer, f.eks. virksomheder med bestemte EAN-numre.

 

Central prisliste styring til flere kantiner

Anvender kantineforpagter samme prisliste til flere kantiner, så kan kantineforpagter nu oprette centrale prislister. Dette gør det lettere for kantineforpagter at vedligeholde varesortiment på tværs af flere kantiner. Ligeledes giver det mulighed for at trække varestatistik, f.eks. hvilke varer der sælges mest af på tværs af kantiner og geografi. Prisregulering er nu også lettere, da det kan foretages ét sted.

 

E-conomic API faktura integration

Kantineforpagtere der anvender E-conomic kan nu klappe sig i hænderne, da de opnår store administrative besparelser.

Med E-conomic API faktura integration oprettes der automatisk fakturaer i E-conomic, så snart kantinepersonalet angiver en ordre som leveret. Der er både mulighed for at oprette særskilt faktura pr. ordre eller samlefakturaer, som er opdelt på virksomhedens kontonumre (f.eks. afdelinger). Fakturaen indeholder alle ordredetaljer, herunder mødeinformationer, varelinjer, kontostreng og mødedeltager listen (til fradragsdokumentation).

blobid2.png

 

Nyt salgs-view på alle kanaler - Mødeforplejning, takeaway, kantine EPOS salg

Kantineforpagter kan nu se det samlet kantinesalg for både Mødeforplejning, takeaway, kantine EPOS salg i FacilityNet salgskanal view.

 

Tilføj selv nye kantiner på 5 min.

Lyder det godt at have en kantineløsning klar på 5 minutter? Kantineforpagter kan nu selv oprette nye kantiner i FacilityNet. Indenfor 5 minutter har kantineforpagter en løsning klar til deres kunder, som kan bestille mødeforplejning, takeaway eller ønsker en selvbetjent EPOS kantine-terminal.

 

Roadmap: Navision STAT 9 API faktura integration

Vi arbejder på at virksomheder, som anvender Navision STAT 9, nu kan fakturere firmaer med FacilityNets Navision STAT 9 API faktura integration.

Denne integration sikrer, at så snart kantinepersonalet angiver en ordre som leveret, så oprettes der automatisk en fakturakladde i Navision STAT, som indeholder alle ordredetaljer, herunder mødeinformationer, varelinjer, kontostreng og mødedeltager listen (til fradragsdokumentation).

 

Var denne artikel en hjælp?
0 ud af 0 fandt dette nyttigt