For at implementere Takeaway-modulet bedes I fremskaffe følgende data. Data sendes til support@facilitynet.dk med overskriften "Implementering af Takeaway".
Stamdata på kantinen
For at vi kan oprette jeres kantine i FacilityNet, så kræver det at vi har de rigtige oplysninger fra jer.
Guide til at oprette en kantine i FacilityNet.
For at vi kan oprette jeres kantine i FacilityNet, så kræver det at vi har de rigtige oplysninger fra jer.
Guide til at oprette en kantine i FacilityNet.
Betalingsaftale
For at kunne tage i mod betaling med kreditkort eller MobilePay, så kræver det at man har en betalingsaftale.
Guide til at oprette betalingsaftale kan findes her.
Oprettelse af varer
I har selv mulighed for at tilføje varer til jeres Takeaway butik:
Guide til at oprette varer til takeaway.
Der er to opsætningsmuligheder for jeres takeaway butik.
- Alle kan bestille:
Hvis I ønsker at jeres kunder skal kunne bestille Takeaway, uden at oprette sig, som brugere, bedes I gøre os opmærksomme på at I ønsker et direkte link til Takeaway butikken, som ikke kræver at brugeren logger ind. - Kun tilknyttede virksomheder kan bestille:
I bedes sende stamdata på virksomhederne, som skal tilknyttes jeres Takeaway løsning.
Hvis virksomhederne ikke er oprettet i FacilityNet, så skal I følge nedenstående guide.
Guide til at oprette en virksomhed i Facility.