Opret virksomhed i FacilityNet

Når en virksomhed skal oprettes i FacilityNet, så kræver det at følgende oplysninger bliver indtastet i systemet. 

Stamdata på virksomhed:

Vi har behov for stam-oplysninger på jeres virksomhed.

  • Firmanavn, adresse, CVR/EAN, kontaktperson, email-adresse, kontakt telefonnr, email domæne

Vi har ligeledes behov for oplysninger om jeres administratorer.

  • Navn, email, telefonnr., samt roller på virksomhedsadministratorer:
    Roller: Aftale-ejer, DPO, Bogholder, IT-administrator
    Vi har behov for at I, som minimum udfylder rollerne aftale-ejer og Data Protection Officer.

 

Brugeroprettelse:

I kan læse om mulighederne for brugeroprettelse i denne guide.

 

Kantiner, som I skal kunne bestille fra:

For at I kan benytte systemet, så kræver det at I minimum har én kantine tilknyttet jeres virksomhed. Hvis kantinen allerede er oprettet i FacilityNet, så skal I blot bede om adgang til denne. 

Hvis kantinen ikke allerede er oprettet i FacilityNet, så skal I følge nedenstående guide, for at se, hvordan en kantine bliver oprettet. Hvis det er kantinepersonalet, som er ansvarlige for denne del, så bedes I sende nedenstående guide til dem. 

Guide til at oprette kantine i FacilityNet.

 

Konteringsoplysninger:

Kun relevant for mødeforplejning.

I kan læse om oprettelse af regningsmodtagere i denne guide.

I kan læse om administration af kontonumre (costcentre) i denne guide.

 

 

 

 

Var denne artikel en hjælp?
0 ud af 0 fandt dette nyttigt