Brugertyper og funktionsbeskrivelse

Nedenfor følger en beskrivelse af de funktioner som de forskellige brugertyper har adgang til.

 

Kantineforpagter:

  • Adgang til alle kantiner og alle funktioner, som køkkenadministrator har adgang til
  • Administration af regningsmodtagere
  • Fakturaopsætning
  • Regnskabsoverblik
  • Eksporter brugere fra tilknyttede virksomheder
  • Administrer kantineadministratorer

Køkkenadministrator:

  • Se ordrespecifikationer (mødenavn, varelinjer, ordreafgivers navn, kontostreng m.m.)
  • Administrere ordrer på vegne af brugere
  • Administrere prislister
  • Administrere varer/services
  • Administrere deadlinestyring
  • Administrere åbningstider
  • Administrere produktkoder
  • Kreditere ordrer
  • Godkende/afvise ordrer
  • Se produktions- og leveringslister
  • Kan oprette bestilling på vegne af en bruger

Satellitkøkken:

Et satellitkøkken er et leveringssted, der hører under et produktionskøkken. Satellitkøkkenet ”arver” både varesortiment og andre opsætninger fra produktionskøkkenet. Køkkenadministrator har læse- og skriveadgang til alle satellitkøkkener der hører under produktionskøkkenet.

Satellitkøkken-administrator kan kun se salg for det aktuelle satellitkøkken.

 

Virksomhedsadministrator:

  • Administrere brugere og afdelinger
  • Administrere regningsmodtagere
  • Administrere kontonumre
  • Administrere lokationer
  • Administrere frokost korttyper
  • Se udstedte frokost korttyper / abonnementer
  • Dataimport via CSV
  • Se ordrespecifikationer (mødenavn, varelinjer, ordreafgivers navn, kontostreng m.m.)
  • Adgang til integrationer (Outlook add-in, Active directory, SSO, Navision STAT m.m.)
  • Adgang til alle servicecentre, som servicecenteradministrator har adgang til
  • Administrere ordrer på vegne af brugere
  • Kan overtage en brugers konto

Servicecenteradministrator:

  • Adgang til at se alle ressourcebookings og mødeforplejningsordrer (mødenavn, varelinjer, ordreafgivers navn, kontostreng m.m.)
  • Administrere brugere
  • Administrere ressourcer
  • Administrere infoskærme
  • Administrere nyheder
  • Administrere ordrer på vegne af brugere

 

 

Var denne artikel en hjælp?
0 ud af 0 fandt dette nyttigt