Nedenfor følger en beskrivelse af de funktioner som de forskellige brugertyper har adgang til.
Kantineforpagter:
- Adgang til alle kantiner og alle funktioner, som køkkenadministrator har adgang til
- Administration af regningsmodtagere
- Fakturaopsætning
- Regnskabsoverblik
- Eksporter brugere fra tilknyttede virksomheder
- Administrer kantineadministratorer
Køkkenadministrator:
- Se ordrespecifikationer (mødenavn, varelinjer, ordreafgivers navn, kontostreng m.m.)
- Administrere ordrer på vegne af brugere
- Administrere prislister
- Administrere varer/services
- Administrere deadlinestyring
- Administrere åbningstider
- Administrere produktkoder
- Kreditere ordrer
- Godkende/afvise ordrer
- Se produktions- og leveringslister
- Kan oprette bestilling på vegne af en bruger
Satellitkøkken:
Et satellitkøkken er et leveringssted, der hører under et produktionskøkken. Satellitkøkkenet ”arver” både varesortiment og andre opsætninger fra produktionskøkkenet. Køkkenadministrator har læse- og skriveadgang til alle satellitkøkkener der hører under produktionskøkkenet.
Satellitkøkken-administrator kan kun se salg for det aktuelle satellitkøkken.
Virksomhedsadministrator:
- Administrere brugere og afdelinger
- Administrere regningsmodtagere
- Administrere kontonumre
- Administrere lokationer
- Administrere frokost korttyper
- Se udstedte frokost korttyper / abonnementer
- Dataimport via CSV
- Se ordrespecifikationer (mødenavn, varelinjer, ordreafgivers navn, kontostreng m.m.)
- Adgang til integrationer (Outlook add-in, Active directory, SSO, Navision STAT m.m.)
- Adgang til alle servicecentre, som servicecenteradministrator har adgang til
- Administrere ordrer på vegne af brugere
- Kan overtage en brugers konto
Servicecenteradministrator:
- Adgang til at se alle ressourcebookings og mødeforplejningsordrer (mødenavn, varelinjer, ordreafgivers navn, kontostreng m.m.)
- Administrere brugere
- Administrere ressourcer
- Administrere infoskærme
- Administrere nyheder
- Administrere ordrer på vegne af brugere