Mødeforplejning - kvikmanual

Med FacilityNet Mødeforplejning kan du bestille mødeforplejning til møder. Du kan let bestille til heldagsmøder, gentage møder og kontere bestilling på costcenter. Denne guide beskriver de vigtigste ting for at du hurtigt kan bestille mødeforplejning.

 

Opret brugerkonto

Afhængigt af virksomhedens opsætning oprettes brugerkonto på forskellige måder.  I nogle virksomheder skal brugerne oprette sig selv, hvilket betyder, at du skal følge nedenstående guide "Opret brugerkonto":

Andre virksomheder vælger at indlæse brugerne automatisk. Hvis dette er tilfældet, så har du modtaget en invitationsmail fra FacilityNet, med et link til oprettelse af brugernavn og adgangskode. Hvis du ikke har modtaget invitationsmailen, så kan du nulstille brugernavn og adgangskode. Brug linket nedenfor:

Opret mødeforplejning

Når du er logget ind i FacilityNet, så kan du nu oprette en ny mødeforplejningsordre. Se guide:

Rediger eller slet mødeforplejning

Du kan redigere eller slette en mødeforplejningsordre, så længe kantinen ikke har låst ordren. Når ordren er låst, skal du kontakte kantinen, for at få lavet ændringer til ordren. Se guide:

 

Deadline

Kantinen har angivet en deadline for, hvornår du senest skal bestille før at din bestilling automatisk godkendes. Det kan f.eks. være dagen før kl. 12:00.

Hvis du overholder kantinens deadline, så bliver din bestilling automatisk godkendt og du kan forvente at få ordren leveret.

Overholder du ikke kantinens deadline, så vil systemet vise en besked om, at din bestilling ikke er automatisk godkendt. Kantinen skal først godkende din bestilling og du kan ikke forvente at få ordren leveret. Det er derfor din egen pligt at kontakte kantinen i tilfælde af hastebestillinger.

 

Er din ordre låst?

Hvis din ordre er låst betyder det, at kantinen har låst den, da de er i gang med at planlægge leveringen. Du kan se at ordren er låst ved, at der fremgår en hængelås ud for ordren i din indbakke.

Du kan ikke opdatere eller slette en låst ordre. Ønsker du alligevel, at der skal foretages ændringer til ordren, så skal du kontakte kantinen, som har mulighed for at åbne ordren eller hjælpe med at foretage ændringer til ordren.

 

Vigtige links

Alle guides: https://cateringportal.zendesk.com/hc/da/sections/201336185

Kontakt support: support@facilitynet.dk

Glemt adgangskode: https://bestil-nu.net/glemt-adgangskode

Var denne artikel en hjælp?
0 ud af 0 fandt dette nyttigt